Pagina's

maandag 21 januari 2013

Metallic Eyemousse

Hey allemaal, 

De Hema heeft al heel erg lang deze Metallic Eyemousse.
Dit was ook een van de eerste dingen waar ik in investeerde toen ik begon met make up sparen.
Ik begon met de kleur Pink een roze kleur die heb ik zelf gekocht.
Later kreeg ik light blue van mijn moeder omdat ik die in de winkel zag liggen maar toen niet zo goed wist of ik hem wel of niet zou kopen.
En later had ik er spijt van.
Dus heb ik hem de dag daarna van mijn moeder gekregen.

Ik heb dus light blue en pink.
De oogschaduws zijn smeerbaar.
Ze hebben mooie glitters en zijn geschikt om alleen te gebruiken (dus zonder andere oogschaduw).
Ook hoef je er niet perse een oogschaduw basis onder te gebruiken want doordat ze zo smeerbaar zijn blijven ze heel goed zitten op je ogen.
Ook is de houdbaar heid heel erg lang want er staat op dat ze 6 maanden goed zijn maar de roze heb ik sowieso  al 2 jaar misschien zelfs al wel 3 jaar.
En de blauwe heb ik ook als ruim een jaar dus ze zijn veel langer houdbaar dan ze zeggen.

Er zit 5 gram in en dat is best veel wat de kleuren zijn super goed gepigmenteerd en daardoor heb je maar een klein beetje product nodig voor een mooi effect.
 Ze zijn € 3,50 dus dat voor het feit dat ze nog lang mee gaan ook is het echt super.
Ook zijn ze goed te gebruiken als eyeliner en niet alleen voor oogschaduw.

van deze heb ik de roze/pink

Ik hoop dat jullie het leuk vinden voor jou mening laat het weten in de reacties.

Groetjes Mij

Geen opmerkingen: