Pagina's

zondag 5 mei 2013

Shopblog

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een shopblog ik ben vrijdag 3 mei 2013 namelijk met mijn  vriendin Charlotte de stad in geweest en toen hebben we wat leuke dingen gekocht.

Dit zijn de producten die ik heb gekocht
De nagellakjes zijn te koop bij de action voor 1,39 voor 3 in een setje en ze hebben super dunne kwastjes er komt waarschijnlijk binnenkort een review van online. De lipsticks zijn ook bij de action te koop 2 in een setje voor 0,89. De blush komt van de kruidvat maar volgens mij is die ook te koop bij de trekpleister alleen ik heb geen trekpleister in de buurt voor 2,59. En de uilen ketting komt van de kijkshop daar hadden ze 75% korting super!!!!! Zeker een aanrader want nu was die ketting 3,75 in plaats van 14,99. Ook heb ik een moederdag cadeautje gekocht maar ik ga niet vertellen wat want misschien leest ze dit wel.


Dit is de blush van dicht bij het is nr: 01 Be Flowerful
De blush geeft een koraal kleurtje aan je wangen en is heel leuk in de lente en vast ook in de zomer ook geeft de blush voldoende pigment af.


Dit zijn de lipsticks kleur pink blush en poppy peach
De lipsticks zijn super goed gepigmenteerd en ze staan super mooi de roze past goed bij mijn eigen lipkleur maar persoonlijk vind in poppy peach leuker juist omdat die wat meer opvalt. De roze ruikt ook nog eens super lekker aan die peach kleur zit geen geur jammer genoeg.

Ik was dus gezellig aan het shoppen met een van mijn vriendinnen en het was super gezellig in ga maandag weer de stad in met een andere vriendin en woensdag ook weer met een andere vriendin dus als jullie daar ook een shopblog van willen zien moeten jullie dat maar zeggen (als ik wat ga kopen dan). 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xoxo mij

Geen opmerkingen: