Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

Sorry!!!

Ik zeg sorry
Heey,

Vandaag zeg ik sorry omdat ik de laatste tijd geen tijd steek in mijn blog en ook ben ik een beetje inspiratieloos de laatste tijd ik ben veel bezig met het bedenken voor nieuwe leuke artikels maar ik heb echt geen idee als je een leuk idee hebt laat het me even weten dan kan ik dat misschien doen ik denk dat ik veel reviews ga schrijven ook al weet ik niet waar ik moet beginnen als je ergens een review over wilt moet je het even laten weten ik kan het altijd kopen. Ik wou dit dus even aan jullie laten weten ik heb net een heleboel ideeen op gedaan dus ik ga denk ik even wat dingen inplannen. ook heb ik het idee gekregen om er niet meer echt een make up en beauty blog van te maken maar ook random en wat meer persoonlijk.

xoxo mij

Geen opmerkingen: