Pagina's

woensdag 15 mei 2013

vlog + mini review en tips

Een vlog het was te verwachten sorry maar ik heb echt niet veel tijd en ik heb veel huiswerk te doen maar ja... ik moet toch wel wat schrijven ik zal proberen morgen een goed artikel te schrijven ik kan het niet beloven maar ik zal het proberen. anders van het weekendOke een vlog dus. Deze week heb ik opzich niet veel huiswerk maar wel veel te doen ik ging maandag naar de stad in mijn eentje en ik ging dinsdag met een vriendin afspreken en ik ging vandaag mee met mijn moeder mee naar de kapper en ik heb morgen een proefwerk van frans dus ik ben goed aan het leren nou ja ik ben bijna klaar. en vrijdag heb ik een schriftelijke overhoring van nederlands en daar moet ik veel voor leren dus ik weet niet of ik morgen nog echt heel veel meer tijd heb. Ik ging maandag naar de stad om nagellak remover te kopen. natuurlijk kwam ik thuis met meer....... ja dat had ik eigenlijk wel verwacht er waren bij de kruidvat namelijk wat leuke acties namelijk op alle foundations van essence waren 2 voor 5 euro en de oogschaduw mono's van catrice waren ook 2 voor 5 euro ik wou graag 2 foundations maar er was niks in mijn kleur ik ben namelijk heel erg licht. dus ben ik maar gegaan voor de oogschaduw mono's ik heb 090 Bring Me Frosted Cake en 400 My First Copperware Party. Ik heb ze allebei al gebruikt en ze zijn echt super fijn dat had ik al wel verwacht want ik heb meer mono's van catrice en die vind ik ook fijn. Ook ben ik naar de Action geweest en daar heb ik een oogschaduw gekocht in een beetje een donker bruine kleur.


sorry dat de foto op de kop is ik kan er niks aan doen

Ook die is heel erg fijn. Ik heb ook een kaart gekocht voor ons buurmeisje die gaat examen doen en we hebben haar succes gewenst. Op de voorkant van het kaartje stond een klavertje vier. En gister ging ik dus afspreken met een vriendin we gingen tekenen. Dat was eigenlijk mijn week ik hoop echt dat er binnen kort een keer een ander artikel aankomt maar ik kan niks beloven ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xoxo mij.


Geen opmerkingen: