Pagina's

zondag 12 mei 2013

Heey!

Hey allemaal,

Even een snelle omroep sorry dat ik de laatste paar dagen niks heb geplaatst maar ik was veel weg en niet thuis en ik had een paar dagen geen internet en vandaag is het moederdag en heb ik ook niet veel tijd want ik ben ondertussen huiswerk aan het maken maar in mijn achterhoofd zit dit artikel dus ik dacht ik schrijf heb even snel. Ik had dus niet zo veel tijd en vandaag weer niet het spijt me echt heel erg want ik ben veel bezig met huiswerk maken in deze vakantie want voor na de vakantie staan er veel toetsen op de planning. Nu weten jullie dus waarom er de laatste dagen geen artikels online zijn gekomen ik denk dat er binnenkort nog een artikel online komt ik weet niet of het elke dag gaat lukken omdat ik echt nog wat dingen moet doen en ik moet morgen tussendoor ook nog even naar de stad om nieuwe nagellak remover te halen want we hebben nog maar een paar druppels of het is nu op dus we hebben dringend nieuwe nodig ik zal proberen in de tijd die ik dan nog over heb artikels schrijven en dan inplannen om te zorgen dat jullie elke dag wat kunnen lezen. Dit is niet meer echt een snelle omroep maar oke. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

xoxo mij

Geen opmerkingen: