Pagina's

maandag 21 januari 2013

Vlog

Hey Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een snelle vlog.
Wat ik moest een boekverslag maken voor Engels.
Maar in ieder geval sorry dat ik niet zo vaak iets plaats maar ik heb het de laatste tijd erg druk a.s. woensdag ben ik vrij nou ja voor hoe ver het kan want ik heb natuurlijk wel gewoon huiswerk en ik moet naar de ortho voor controle en naar de dokter omdat ik altijd verkouden ben.
Ik ben vrij omdat alle lessen uitvallen.
Ik vroeg me af wat jullie leuker vinder dit soort vlogs of reviews van producten enzo.
Laat het me even weten en laat me ook even weten als je iets leest dan zeg je bijvoorbeeld gewoon iets van hey of gelezen of leuk of niet leuk.
Ook wil ik graag van jullie weten of jullie de manier waarop ik schrijf wel leuk vinden en wat er anders aan moet of beter moet of natuurlijk wat wel goed is.
Sorry dat ik zoveel vraag aan jullie maar dan kan ik proberen alles zo leuk mogelijk voor jullie te maken.
Laat wat van je horen dat vindt ik leuk.

Groetjes mij

Geen opmerkingen: