Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

buget VS duur

Hey allemaal,

Vandaag voor jullie een battle namelijk buget VS duur.
Dat betekend dat ik een duur product vergelijk met een buget product.
Vandaag heb ik een battle tussen een M.A.C procuct en een HEMA product.
Het zijn allebei paarse oogschaduws.
Die van M.A.C heet BEAUTIFUL IRIS, en die van de HEMA heet PURPLE.

Laatst heb ik al een review geschreven over de M.A.C oogschaduw daar kun je even naar kijken.
De oogschaduws lijken heel erg op elkaar hier onder zie je de oogschaduws samen en de swatches.
De rechter swatch is van de HEMA en de linker van M.A.C.
De oogschaduw van de HEMA is veel gepichmenteerder dan die van M.A.C.
Alleen gebruik ik die van M.A.C meer dan die van de HEMA.
Want die van de HEMA is van mijn moeder.
Persoonlijk vindt ik die van M.A.C veel mooier omdat die een mooiere gloedt heeft.
Maar qua pichmentatie is de van de HEMA veel beter, dus maar niet wat jij beter vindt.
Die van de HEMA vindt ik in verhouding beter omdat die maar 1,50 is (nou ja volgens een ander blog.)
Ik hoop dat jullie dit een leuke battle vinden voor vragen of opmerkingen laat ze hieronder achter in de comments.

Groetjes mij









De rechter is die van de Hema en die linker die van MAC















Geen opmerkingen: