Pagina's

donderdag 11 april 2013

DIY lippenbalsem maken!

Hey Allemaal,

Zaterdag 30 maart was mijn zusje jarig en die werdt 10 (ik wou bijna opschrijven 9 zou ze niet leuk vinden).
Ze heeft op vrijdag 29 maart haar kinderfeestje gevierd. Ook ik mocht mee doen met de activiteiten die ze had georganiseerd een van die activiteiten was zelf lippenbalsem maken toen de andere kinderen dat hoorden waren ze heel blij en wouden ze erg graag weten hoe dat nou kon? dus ik dacht daar maak ik een artikel over er zijn genoeg filmpjes op youtube te vinden maar ik dacht het kan nooit kwaad als ik het ook doe dus met deze korte uitleg kun jij het ook.
Je hebt nodig:

  • een grote pot vaseline (te koop bij onder andere de kruitvat)
  • wij hadden glossy lipbalms van essence
  • een potje om het in te doen
  • een bakje om het in te mixen
  • en als je wil een spateltje
  • en een oven/magnetron
  • vriezer




wat je moet doen je stop eerst wat vaseline in het potje waar je het straks in gaat mixen. Dan doe je dat 3 minuten in de oven/magnetron op 1000 daarna haal je hem eruit en doe je er wat glossy lipbalm bij daarna giet je hem in het potje waar het eindresultaat in gaat en stop je dat 10/15 minuten in de vriezer en viola je eigen lippenbalsem. super makkelijk en best snel.

Dit is het eindresultaat

ik hoop dat jullie de DIY leuk vonden voor meer idees voor artikels laat het me weten.

groetjes mij en veel plezier met het maken! 

Geen opmerkingen: