Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Shopblog

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een shopblog ik heb nog nooit een shopblog geschreven dus laat me even weten of je het leuk vindt maar dat even ter zijde. Ik ben maandag 29 april even de stad in geweest met mijn moeder en mijn zusje mijn moeder had namelijk een nieuwe broek nodig ondertussen dat zij naa de Jeans Centre gingen ging ik even naar de kruidvat en daar kocht ik deze super leuke lakjes ik heb er 2 gekocht omdat het 1+1 gratis was op alle lakjes die de kruidvat verkoopt dus ook op essence enzo.
Dit zijn de lakjes de linker heet 01 Karl Says Tres Chic op de e hoort een streepje naar links maar dat lukte niet.
En de rechter heet 15 Denim Moore. De lakjes van CATRICE kosten 2,99 per stuk maar het was dus 1+1 gratis dus ik heb er 2 voor 2,99 gekocht
Later liep ik terug naar mijn moeder en mijn zusje want die waren nog bij de Jeans Centre en wij hebben er 2 in de stad en bij de andere hadden ze die broek nog wel dus we zijn naar de andere gelopen daar heeft mijn moeder de broek gepast en toen we bij de kassa stonden zijden ze dat als we een sjaal kochten we er korting op kregen en toen hebben mijn zusje en ik allebei een sjaal uitgezocht en ik heb deze.


hier ziggen de 2 lakjes in de sjaal

Dit was mijn shopblog als jullie meer shopblogs willen laat het me dan even weten want ik ga in de vakantie nog 3 keer afspreken met vriendinnen en ik ga met alle 3 ook de stad in en dan zal ik vast ook nog wel wat leuke dingen kopen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot het volgende artikel.

xoxo mij


Geen opmerkingen: