Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Alles over blush

Hey allemaal,

Wat kun je met blush dat is een vraag die misschien veel wordt gesteld. Blush heb je in allerlei vormen: cream blush, de cha cha tint van benefit, poeder vorm, vaste vorm, sticks en waarschijnlijk nog wel meer. Maar wat moet je er nou mee? met blush kun je je gezicht kleur geven je kunt met blush ervoor zorgen dat het lijkt als of je een tijd buiten bent geweest terwijl dat niet zo is. Zelf gebruik ik meestal een vaste vorm.










Ook heb je een heleboel soorten kwasten bijv. schuin afgesneden kwasten en gewoon normale platte kwasten ook heb je grotere kwasten en wat kleinere kwasten. Je kunt natuurlijk ook gewoon een oogschaduw kwast gebruiken. Ik gebruik altijd de blush brush van Essence. Maar waar breng je blush nou eigenlijk aan?
Ik doe eigenlijk ook maar wat ik ben ook geen proffesional sterke nog ik weet niet een precies hoe ik het doe. Wat ik wel weet is dat ik het aanbreng op de appeltjes van mijn wangen en van daar steeds smaller richting de bovenkant van mijn oor. Waar je het aanbrengt heeft te maken met de vorm van je gezicht.


Blush heb je ook in verschillende kleuren je heb peache of roze of wat meer paars of rood de kleur die je opdoet ligt eraan wat je mooi vindt maar ook wat voor ooglook je op hebt of wat voor lipstick of lipgloss je draagt bij een koude blush hoort een koude ooglook (en nu zie je hem al aankomen) bij een warme blush hoort een warme ooglook. 
alles met zilver is wat kouder en alles richting de oranje of bruin of goud is warm ook zijn er blushes die neutraal zijn dat zijn kleuren die net niet perzik/peache zijn maar ook net niet roze.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben als jullie nog iets willen weten vraag maar en voor een ander artikel moet je het ook maar laten weten.

xoxoxoxo Mij

Geen opmerkingen: