Pagina's

maandag 21 januari 2013

Gelukkig Nieuw Jaar

 Hey Allemaal,

 





Allemaal een gelukkig nieuw jaar en ik wens jullie allemaal het beste toe.
Mijn voornemens zijn:


Gezond eten: Veel groente maar vooral veel fruit gaan eten.
Want dat vindt ik erg belangrijk ook al weet ik niet of dat fruit gaat lukken
want meestal vergeet ik gewoon om fruit te eten. Dat is eigenlijk best wel stom maar ja.
Havo halen: Ik doe nu Mavo terwijl mijn advies Havo/Vwo was maar ik heb en de Cito en de
Nio toets verknalt toen was de Mavo/Havo klas al vol Dus nu doe ik Mavo ik wil heel erg graag de Havo halen want dan kan ik juf worden.
Tempo maken: Ik ben meestal heel sloom en langzaam en ik neem altijd alle tijd van de wereld. Dit was vorig jaar ook al mijn doel maar dat is vorig jaar mislukt dus ga ik het dit jaar weer proberen in de hoop dat het dit jaar wel gaat lukken. Ook kom ik meestal net op het nippertje op tijd op school waardoor ik amper tijd heb om naar mijn kluisje te gaan. Daar wil ik in 2013 verandering in brengen want als ik meer tempo krijg hoef ik thuis minder te haasten en kom ik wel gewoon keurig op tijd. Trouwens ik ben nog nooit te laat op school gekomen hoor dus daar licht het niet aan maar wel een paar keer bijna en dat is erg vervelend.

Hebben jullie ook goede voornemens?
Laat ze achter in de reacties.

Groetjes Vera

Geen opmerkingen: