Pagina's

maandag 21 januari 2013

Wat ga ik doen

Hey allemaal,

Ik zit een beetje in een dilemma want ik wil wel heel erg graag reviews gaan schrijven en zo alleen weet ik niet zo goed hoe ik dat leuk en interessant over kan brengen aan jullie dus hier zijn de keuzes jullie kunnen het beste idee achterlaten in de reacties hebben jullie een heel ander idee is dat natuurlijk ook van harte welkom dit zijn de opties:
  •  ik het proberen zo interessant mogelijk te schrijven
  • er mee stoppen
  • gewoon volhouden en met veel foto's
  • praten uit eigen ervaring
  • praten vanuit jullie 
  • anders.......
De andere ideeën mag je ze natuurlijk gewoon achterlaten.
Ik hoop dat we elkaar snel weer zien en tot de tijd dat ik nog geen reacties heb zet ik gewoon reviews online waarvan ik denk dat dat wel goed zal zijn.

Groetjes mij

Geen opmerkingen: