Pagina's

zondag 3 februari 2013

Vlog

Hey allemaal

Sorry dat ik zo la g weg ben geweest maar ik had een hele drukke week.
En een hele vermoeiende week met veel huiswerk en zo. Ook had ik woensdag natuurlijk open dag op school dus had ik ook weer minder tijd. Hoe is het met jullie? Met mij is het goed druk aan het leren voor een proefwerk van geschiedenis want die heb ik morgen. Ik had het liefst nu een ander artikel willen schrijven alleen de spullen die ik daar voor nodig heb liggen bij mijn moeder en ik ben nu bij mijn vader dus vandaar ik denk dat er morgen wel een ander artikel online komt inplaats van een vlog. En eh.... Even een vraag als een van jullie een aanrader heeft qua welke foundation ik moet kopen laat het me even weten want ik weet niet welke ik moet gaan kopen dus heb jij een favoriet laat het me even weten.

Alvast bedankt.

Groetjes mij

Geen opmerkingen: