Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

Vlog

Hey allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog schreef maar dat heeft een reden want ik ben een tijdje ziek geweest en toen heb ik veel toetsen gemist. dus die moest ik allemaal inhalen en ik heb nu pas vakantie dus ik ga proberen om in de vakantie elke dag wat op mijn blog te plaatsen ik weet niet of dat lukt want ik ga in de vakantie ook bij mijn opa en oma logeren maar ik ga het proberen. Anders komt er ook wel een dag dat ik 2 dingen plaats bijvoorbeeld een vlog en een review
trouwens zouden jullie het leuk vinden om ook een shopblog te lezen en dat tegelijkertijd een mini review anders kan ik dat natuurlijk doen laat het me even weten in de reacties. Want ik kan zelf wel wat leuks verzinnen en iets plaatsen dat ik leuk vindt maar ik hoef het niet te lezen dat moeten jullie doen als jullie dat willen.
En als ik dan wat plaats dat alleen ik leuk vind hebben jullie daar niks aan dus laat het me even weten. Verder gaat het goed met mij en met jullie? ik woon in het midden van het land en heb dus nu pas vakantie andere kinderen hebben die vakantie al gehad omdat ze carnaval vieren. Laat me even weten als jij carnaval vierde of het leuk en gezellig was.

Groetjes mij

Geen opmerkingen: