Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Vlog

Hey allemaal,

En volgende week is het al weer bijna maart wat gaat de tijd toch hard ik weet nog dat het oudejaarsavond was we hebben er al weer bijna 2 maanden opzitten en nog 10 maanden te gaan en dan is het alweer 2014 dat duurt nog best lang maar dat realiseerde ik me vanmorgen toen ik bij de orthodontist was en iemand belde wanneer hun afspraak was en toen zij de assistente "volgende week vrijdag 1 maart" en toen dat ik woooh het is al weer bijna maart. Verder heb ik een hele rustige vakantie ik heb van alles gedaan een tas gemaakt en getekend ik zal proberen er een foto bij te plaatsen (ik plaats een foto van de stof van de tas). Verder is het al weer bijna vrijdag en is de vakantie al weer bijna om. Wat is 1 week toch kort zeg. Ik weet het ik heb niet elke dag geschreven maar ik was ook een dag bij mijn opa en oma en daar had ik geen draadloos internet. Ik hoop dat jullie het me vergeven. Hoe was jullie vakantie?

Groetjes Mij




Geen opmerkingen: