Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Mac oogschaduw

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een review.

Laatst was ik voor het eerst bij een MAC counter in Amsterdam en daar heb ik mijn eerste MAC product gekocht! Een oogschaduwIk was op zoek naar een kleur die ik ook kan dragen en eenkleur die mooi bij mij stond. Trouwens sinds dien ben ik er ook achter datpaars heel mooi bij mij staat want ik heb een paarse oogschaduw gekocht maardat even ter zijde. Ik heb Beautiful Iris gekocht en sinds ik hem heb gebruikik hem bijna elke dag. Het is mijn favorieten oogschaduw. Het is eenlichtpaarse lila kleur met een blauw/roze/paarse gloed er door heen. Ook is diemooi te combineren met Oh, It’s Toffeful! En Talk Like An Egyptian van catricewat dan doe is Oh, It’s Toffeful! Over het gehele bewegende ooglid danBeautiful Iris er overheen of in de buitenste ooghoek en dan Talk Like AnEgyptian in de acaderboog/crease voor de glitter maar dat laatste laat ik ookwel eens weg. Het is een oogschaduw met veel pigment. De MAC oogschaduws kosten€17,00  per stuk dat is redelijkprijzig maar de oogschaduws zijn het zeker waard.  En ze hebben een heleboel apparte kleuren. Ik vind de kleurenheel mooi en ik wil zeker nog meer kleuren kopen. Laat even weten welke kleurenzij hebt of wil. De website is www.maccosmetics.nl
Groetjes mij












Geen opmerkingen: