Pagina's

zondag 24 maart 2013

Favorieten van dit moment

Hey allemaal,

Vandaag mijn favorieten van dit moment.

mijn favorieten zijn?


  • Foundation van Miss Sporty de so matt perfect stay 14 hr ik heb heb in 001 Ivory
  • Poeder van Essence Mattifying compact powder ik heb hem in 04 Perfect Beige
  • Highliter van Catrice spectacuART limetid edition daarvan heb ik C01 Artfully Lustrous
  • Blush L'oreal Paris Nr. 115
  • Mascara ook van L'oreal Paris de MEGA VOLUME COLLAGE 24H WATERPROOF
  • Gel Eyeliner van Essence in 01 midnight in paris
  • Lipstick Beyu Nr 159
  • Oogschaduw van Lancome een color focus duo in 201 Love for sale
Een favorieten lipgloss heb ik niet omdat ik niet kan kiezen en ik ze allemaal veel gebruik en ze allemaal fijn zijn.
Een favorieten concealer heb ik niet omdat ik geen concealer heb.
Een favorieten oogschaduw basis heb ik niet omdat ik hem kwijt ben (ik had die van de HEMA).
Een favorieten bronzer heb ik niet omdat ik dat niet in de winter gebruik (het is nu lente dat weet ik maar ik gebruik dat meestal in de zomer).

Dit waren mijn favorieten.
Wat zijn jouw favorieten laat het weten in de reacties ik vindt het leuk om te horen wat jullie fijn vinden en laat vooral even weten wat je favorieten concealer is dan kan ik die ook aanschaffen.

Groetjes Mij

Geen opmerkingen: