Pagina's

zondag 24 maart 2013

Vlog

Hey allemaal,

Vandaag voor jullie een vlog.
Trouwens als aller eerst het artikel van mijn favorieten van 2012 had ik al eerder geplaatst.
Maar die die heb ik her herplaast zonder dat ik het wist.
Ik heb sinds net een laptop dus vanaf nu schrijf ik meer en komt er dus ook meer online.
Het was een heel gedoe want ik had het toetsenbord verkeerd ingsteld dus het wachtwoord was niet goed dus we moesten naar de mediamarkt terug want we hadden hem van de site.
Het is opgelost het kwam gelukkig vaker voor.
Morgen ga ik waarschijnlijk ook nog een artikel schrijven.
O jaa en ik ben eindelijk wat minder ziek ik was 4 dagen lang ziek en ik werd er helemaal gek van.
Dit was even de korte vlog want ik ben een beetje inspiratie loos.

groetjes mij

Geen opmerkingen: